Cat-1

Cat-2

Cat-3

Cat-4

» » the GazettE - Inside Beast: Lyric+Translation


the GazettE - INSIDE BEAST

[Give me your beast inside]
Please choose whatever you like from these
[Eeny,meeny,miny,moe...]
Die or Suck my beast
====================
[Beri aku binatang buas dalam dirimu]
Silakan pilih apapun yang kau suka dari ini
[Eeny, meeny, miny, moe...]
Mati atau isap binatang buasku
====================

MR.ABNORMAL
My feeling is not cheap at all
You don’t know it
You will turn your fang on me someday
With a borrowed fang
====================
Tuan ABNORMAL
Perasaanku tidaklah murah sama sekali
Kau tak tahu itu
Kau akan mengubah taringmu padaku suatu hari nanti
Dengan meminjam taring
====================

Bite off my skin and cell
But you cannot eat my deep inside
You kneel down and beg to me
[Give me your beast…]
====================
Gigit kulit dan selku
Tapi kau tak bisa memakanku lebih dalam
Kau berlutut dan memohon padaku
[Berikan aku binatang buasmu...]
====================

GET OUT. NOTORIOUS BABY
GAGAGAGAGAGA SEXY GARBAGE
[Give me your beast…]
====================
Pergilah Notorious Sayang
GAGAGAGAGAGA Sampah Seksi
[Berikan aku binatang buasmu...]
====================

愛しきサイケデリック
黒く塗りつぶした目蓋の奥に
偽心など無いと掲げてくれ
====================
Itoshiki saikederikku
Kuroku nuritsu bushita mabuta no oku ni
Gishin nado nai to kakagete kure
====================
Psychedelic sayangku
Kelopak mata dipenuhi hitam pekat
Tanpa ragu seperti mengangkatku
====================

This song’s the beast inside of me
[Show your beast…]
====================
Lagu ini adalah binatang buas dalam diriku
[Tunjukkan binatang buasmu...]
====================

I have a headache
I’m about to go crazy
Is this self-hate?
Erase my dirty beast inside
I have a headache
I’m about to go crazy
Nobody helps me
Erase my dirty beast inside
====================
Aku sakit kepala
Aku akan gila
Apakah diri ini benci?
Menghapus binatang kotor dalam diriku
Aku sakit kepala
Aku akan gila
Tak ada yang membantuku
Menghapus binatang kotor dalam diriku
====================

Don’t give the secret away to anyone
No matter what
This ugly feelings wanna be hide by anyone
[Ugly inside's top secret]
====================
Jangan berikan rahasia kepada siapapun
Tak peduli apa
Perasaan jelek ini ingin sembunyi dari siapapun
[Jelek dalam top secret]
====================

My feeling is not cheap at all
You don’t know it
You will turn your fang on me someday
With a borrowed fang
====================
Perasaanku tidaklah murah sama sekali
Kau tak tahu itu
Kau akan mengubah taringmu padaku suatu hari nanti
Dengan meminjam taring
====================

GET OUT. NOTORIOUS BABY
GAGAGAGAGAGA SEXY GARBAGE
[Give me your beast…]
====================
Pergilah Notorious Sayang
GAGAGAGAGAGA Sampah Seksi
[Berikan aku binatang buasmu...]
====================

愛しきサイケデリック
黒く塗りつぶした目蓋の奥に
偽心など無いと掲げてくれ
====================
Itoshiki saikederikku
Kuroku nuritsu bushita mabuta no oku ni
Gishin nado nai to kakagete kure
====================
Psychedelic sayangku
Kelopak mata dipenuhi hitam pekat
Tanpa ragu seperti mengangkatku
====================

This song’s the beast inside of me
[Show your beast…]
====================
Lagu ini adalah binatang buas dalam diriku
[Tampilkan binatang buasmu...]
====================

I have a headache
I’m about to go crazy
Is this self-hate?
Erase my dirty beast inside
I have a headache
I’m about to go crazy
Nobody helps me
Erase my dirty beast inside
====================
Aku sakit kepala
Aku akan gila
Apakah diri ini benci?
Menghapus binatang kotor dalam diriku
Aku sakit kepala
Aku akan gila
Tak ada yang membantuku
Menghapus binatang kotor dalam diriku
====================

I have a headache
I’m about to go crazy
Is this self-hate?
Erase my dirty beast inside
I have a headache
I’m about to go crazy
Nobody helps me
Erase my dirty beast inside
====================
Aku sakit kepala
Aku akan gila
Apakah diri ini benci?
Menghapus binatang kotor dalam diriku
Aku sakit kepala
Aku akan gila
Tak ada yang membantuku
Menghapus binatang kotor dalam diriku

[ID]

Sumber: FS
«
Next
Posting Lebih Baru
»
Previous
Posting Lama

About the Author Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

Tidak ada komentar

Leave a Reply

Perform

video

Feature

Cat-5

Cat-6